X
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Euro $ US Dollar Türk Lirası
X
X

Lütfen Para Birimi Seçiniz

Euro $ US Dollar Türk Lirası

İPTAL & İADE POLİTİKASI

Bu doküman, INTERNIC® - INNOIT BELGIUM (bundan böyle kısaca “INTERNIC® - INNOIT BELGIUM” olarak anılacaktır) tarafından, www.internic.com.tr alan adı üzerinden yapılan satışlarla ilgili iptal ve iade koşullarını içermektedir. Alıcılar, satın aldıkları ürün veya hizmetlerle ilgili olarak, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik (RG: 27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

internic.com.tr üzerinden satın alınan ürünler ve hizmetler, türlerine göre bu politikada belirtilen sürelerde iptal ve iade edilebilir ya da edilemez. İptal ve iade koşulları ilerleyen maddelerde belirtilmiştir.

Bu iade politikası için sözleşme tarihi, geçerli ürün veya hizmet sözleşmesi uyarınca INTERNIC® - INNOIT BELGIUM tarafından işleme alınan bir ürün veya hizmetin satın alınma tarihi anlamına gelir.

Yazılım Ürünlerinde İptal/İade ve Cayma Hakkı:

Tüketici Hakları Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 15. Madde’nin (ğ) bendinde (Bkz: Resmi Gazete) belirtildiği üzere, elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmelerde Müşteri, söz konusu yazılım ürününü satın aldıktan sonra iptal, iade veya cayma hakkı kullanamaz. İptal veya iade talebi yalnızca yazılım üzerinde giderilemeyen bir mağduriyetin bulunması durumunda kabul edilebilir. Yazılımda yer almayan özelliklerin ya da uzmanlık gerektiren düzenlemelerin, yeterli bilgi ve deneyime sahip olmayan kişilerce yapılamaması durumu kusur olarak değerlendirilemez. Müşteri, yazılımı satın almadan önce incelemek ve gerekli görüldüğünde bilgi istemekle yükümlüdür. Müşteri, bu hususları kabul ve taahhüt eder.

Yazılım Ürünlerinde Lisans Değiştirme:

Yazılım ürünleri, Müşteri’nin satın alma esnasında beyan ettiği alan adına (domain adresine) lisanslanır. Müşteri, bir defaya mahsus olmak üzere lisansın alan adını ücretsiz olarak değiştirebilir. Ancak, bu değişiklik bir kez yapıldıktan sonra tekrar değişiklik yapılamaz. Müşteri, bu şartları kabul ve taahhüt eder.

Yazılım Ürünlerinde Lisans Devir/Transfer:

Müşteri, sahip olduğu yazılım lisansını başka bir INTERNIC® - INNOIT BELGIUM müşterisine devretme veya transfer etme hakkına sahiptir. Devir işlemi yapıldıktan sonra, yeni müşterinin de bir defaya mahsus olmak üzere lisans alan adını değiştirme hakkı vardır.

Kiralanan Yazılım Ürünleri:

Aylık veya daha uzun süreli olarak kiralanan yazılım ürünlerinde, lisans bilgisi değişimi, lisans transferi veya devri yapılamaz. Müşteri, bu koşulları kabul ve taahhüt eder.

İptal Edilemeyen ve İade Edilemeyen Ürün ve Hizmetler:

Aşağıdaki ürün ve hizmetler için INTERNIC® - INNOIT BELGIUM tarafından sağlanan herhangi bir sorun veya mağduriyet olmadıkça, cayma, iptal, değiştirme veya ücret iadesi talep edilemez:

•Alan adları (kayıt ve yenileme)

•Üçüncü taraf lisanslar

•SSL ve güvenlik ürünleri

•Sunucu hizmetleri (özel iade koşullarına tabidir)

•E-Ticaret Siteleri

•Web tasarım hizmetleri

•Destek ve tasarım ücretleri

•Hosting’e bağlı ek disk ve trafik bedelleri

Müşteri, iptal veya iade talebiyle ilgili olarak kampanya kapsamında hediye edilen hizmetlerin bedelinin iade edilmeyeceğini kabul eder. Ücretsiz sağlanan hizmetler için yapılan iade talepleri doğrultusunda, tahsilat yapılabilir.

Para İadesi

Müşteri, ücret iadelerini ödeme yaptığı yöntemle geri alabilir ya da sanal karta bakiye olarak yüklenmesini talep edebilir. Alternatif olarak, iade talebine göre hesaplarına kredi olarak yüklenebilir.

Top