Standart E-Ticaret Tema anasayfasında bulunan bölümlerin ayarları bölüm bölüm aşağıda anlatılmıştır.
Yukarıda kırmızı işaretle gözüken menü bölümünü yönetim panelinizde bulunan Eklentiler > Eklentiler > Eklenti Türü > Modüller modülleri seçtikten sonra Modül Adı yazan tablodan Vertical Menu bölümünden düzenleyebilirsiniz. ( Vertical Menünün doğru çalışması ve ürün kategorilerinin gözükmesi için öncelikle Katalog > Kategoriler kısmından ürün kategorilerinin eklenmiş olması gerekmektedir.)
Yukarıda gözüken slayt bölümünü yönetim panelinizde bulunan Tema Ayarları > Slaytlar bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Yukarıda görünen bölümü yönetim panelinizde bulunan Tema Ayarları > CMS Blokları > Banner 1 bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Yukarıda kırmızı işaretle gözüken sosyal medya iconlarının olduğu bölümü yönetim panelinizde bulunan Tema Ayarları > CMS Blokları > Footer sosyal ağ iconları bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Yukarıda kırmızı işaretle gözüken iletişim bölümünü yönetim panelinizde bulunan Tema Ayarları > CMS Blokları > Site alt hakkımızda ve iletişim bilgileri
bölümünden değiştirebilirsiniz.
Yukarıda kırmızı işaretle gözüken bölümü yönetim panelinizde bulunan Tasarım > Afişler > Manufacturers bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Yukarıda kırmızı işaretle gözüken bölümü yönetim panelinizde bulunan Tema Ayarları > Blog > Makaleler bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Yukarıda gördüğünüz yerden Tema Ayarları > Müşteri Görüşleri bölümünden müşteri görüşü ekleyebilirsiniz. (Müşteri yorumu sitede gözükmüyorsa yorum olmadığı için gözükmüyordur eklediğinizde gözükecektir.)
Yukarıda gördüğünüz bölümden Sistem > Mağazalar > Resim bölümüne girerek site logonuzu ve faviconunuzu değiştirebilirsiniz.
Yukarıda gördüğünüz bölümden Sistem > Mağazalar > Mağaza bölümüne girerek e-postanızı, telefon numaranızı, mağaza adınızı (site adı) ve diğer bilgilerinizi ekleyebilir veya düzenleyebilirsiniz.
--------------------------------------------------------------
Ürün yükleme ve sistemsel ayarlar Profesyonel paketler ile aynı özelliklerdedir görsel değişiklikler olabilir yerleşim noktaları sistem temeli aynıdır bu nedenle bilgi bankası kısmından E-Ticaret bilgi bankası altından diğer tüm özellikleri inceleyebilir sistemin nasıl işlediği konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz. Aklınıza takılan farklı bir konu olması durumunda mutlaka destek talebi oluşturarak ekibimizden yardım alabilirsiniz.
Not: Bilgi bankasındaki bazı alanlar Müşteri girişi yaptıktan sonra görüntülenmektedir içerik göremediğiniz durumlarda oturum açtığınızdan emin olmalısınız.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,
Bir Destek Talebi Oluşturun.